Spørgsmål og svar
Her kan du få svar på spørgsmål vedrørende Supreme Card Gold.
Generelle spørgsmål
-
Hvad er fordelene ved Supreme Card Gold?
Hvad er fordelene ved Supreme Card Gold?
Der er mange fordele ved Supreme Card Gold!
Kortet fungerer i hele verden og giver dig point, som du kan handle for i pointshoppen. Du vælger selv, om du vil betale dine køb med det samme eller gøre brug af et af vores fordelagtige delbetalingsalternativer. Med Supreme Card Gold har du altid op til 60 dages fri kredit. Der indgår en rejseforsikring, ligesom du omkostningsfrit vil modtage en SMS-kvittering ved køb over 500 kr.
-
Hvordan samler jeg point?
Hvordan samler jeg point?
Du får ét point for hver krone du handler for. Pointene kan indløses i pointshoppen, hvor du finder et bredt udvalg af kvalitetsprodukter. Pointene registreres 30 dage efter, at du har foretaget dit køb og er gyldige i tre år fra købstidspunktet. Din pointstatus ses på dit kontoudtog eller ved at logge ind på Mine Sider. Vær opmærksom på, at kontanthævninger og valutavekslinger ikke er pointberettiget.
-
Skal jeg aktivere mit Supreme Card Gold?
Skal jeg aktivere mit Supreme Card Gold?
Nej. Dit kort er allerede aktiveret og klar til brug.
-
Hvordan får jeg et ekstrakort til et familiemedlem?
Hvordan får jeg et ekstrakort til et familiemedlem?
Kontakt os på 33 32 43 22. Familiemedlemmet skal være over 16 år og være bosat på same adresse som hovedkortindehaveren. Et ekstrakort koster et engangsgebyr på 50 kr.
-
Kan jeg forhøje min kredit?
Kan jeg forhøje min kredit?
Kontakt os på 33 32 43 22.
-
Hvor kan jeg bruge mit Supreme Card Gold?
Hvor kan jeg bruge mit Supreme Card Gold?
Dit Supreme Card Gold er tilknyttet Master Card, hvilket indebærer, at du kan anvende kortet over hele verden.
-
Hvordan ser jeg min saldo?
Hvordan ser jeg min saldo?
Du kan logge ind på Mine Sider og se din saldo, transaktioner og hente kontoudtog. Du kan også se din saldo på dit kontoudtog, som du får tilsendt hver måned.
-
Hvordan logger jeg ind på Mine Sider?
Hvordan logger jeg ind på Mine Sider?
Du logger ind ved at klikke på “log ind” længst oppe i højre hjørne. Herefter vil du blive bedt om, at logge ind via Nem ID.
Forsikring
-
Hvornår gælder rejseforsikringen?
Hvornår gælder rejseforsikringen?
Forsikringen er gældende, når du har betalt hele rejsen med kortet. Forsikringen dækker kun kortholder.
-
Hvad indeholder rejseforsikringen?
Hvad indeholder rejseforsikringen?
Rejseforsikringen indeholder blandt andet:
- Dækning til hele verden inkl, skirejser i op til 30 dage
- Erstatning ved forsinkelse af afrejse efter 4 timer
- Erstatning ved forsinket ankomst til tilslutningsforbindelse
- Erstatning ved bagageforsinkelse efter 4 timer
- Lægehjælp i udlandet
- Indlæggelse på sygehuset i udlandet
- Udgifter til medicin
- Afbestillingsbeskyttelse i tilfælde af sygdom og dødsfald af nært familiemedlem
OBS: Rejseforsikringen gælder kun kortholder
Du kan læse de fuldstændige forsikringsvilkår her.
-
Kan jeg få Tryghedsforsikring tilknyttet mit Supreme Card Gold?
Kan jeg få Tryghedsforsikring tilknyttet mit Supreme Card Gold?
Ja. Du ringer blot til på telefon 33 32 43 22, så hjælper vi dig. Du kan ringe alle hverdage fra kl. 9-20. Vi sender herefter et forsikringscertifikat og forsikringsbetingelserne til dig.
-
Hvad er betingelserne for at oprette en Tryghedsforsikring?
Hvad er betingelserne for at oprette en Tryghedsforsikring?
Du er bosiddende i Danmark og er enten:
- Selvstændig
- Pensionist/førtidspensionist
- Lønmodtager, og har været ansat i fast stilling i mindst 7 sammenhængende måneder
-
Hvad dækker Tryghedsforsikringen?
Hvad dækker Tryghedsforsikringen?
En Tryghedsforsikring dækker i tilfælde af:
- Ufrivillig arbejdsløshed for lønmodtagere
- Sygdom for lønmodtagere og selvstændige
- Tvungen hospitalsindlæggelse for pensionister og førtidspensionister
- Dødsfald som følge af en ulykke for alle forsikrede
Betaling
-
Hvilke betalingsalternativer findes der?
Hvilke betalingsalternativer findes der?
Du kan se alle betalingsalternativerne her.
Uanset hvilket betalingsalternativ du vælger, kan du altid vælge at indbetale mere.
-
Hvad betyder 30-60 dages fri kredit?
Hvad betyder 30-60 dages fri kredit?
Du får altid et kontoudtog måneden efter dine køb.
Handler du f.eks. d. 1. feburar, får du dit kontoudtog i midten af marts, som skal betales den 31. marts. På denne made får du op til 60 dages fri kredit.
-
Bliver jeg pålagt gebyrer, når jeg bruger kortet i udlandet?
Bliver jeg pålagt gebyrer, når jeg bruger kortet i udlandet?
Ja, du pålægges et valutatillæg på 1,75 % af købet ved udlandskøb.
Sikkerhed
-
Hvordan fungerer SMS-kvittering?
Hvordan fungerer SMS-kvittering?
Du får en SMS-kvittering tilsendt ved transaktioner over 500 kroner. På denne måde har du altid overblik over dine større køb og får hurtigt besked, hvis dit kort havner i de forkerte hænder.
-
Hvornår modtager jeg min PIN-kode?
Hvornår modtager jeg min PIN-kode?
Af sikkerhedsmæssige årsager sendes PIN-koden ikke sammen med kortet. Du vil modtage PIN-koden 2-4 dage efter, at du har modtaget dit kort.
-
Hvad er 3D Secure?
Hvad er 3D Secure?
Når der bruges 3D Secure, føjes der et ekstra sikkerhedstrin til betalingsforløbet. Det foregår ved, at du modtager en éngangskode på sms, som skal indtastes lige efter, du har indtastet dine kortoplysninger.
Det er vigtigt, at du har opdateret dine oplysninger hos os, eftersom vi kontrollerer de oplyste oplysninger med dem vi allerede har registreret. Du kan kontakte os på 33 32 43 22, hvis du skal have opdateret oplysningerne.